Zpravodaj ING Bank

Zpravodaj ING Bank vám přináší nejnovější zprávy, zajímavosti a tipy ze světa financí.

Jak získat nové zabezpečovací prvky v případě ztráty či zapomenutí Jak získat nové zabezpečovací prvky v případě ztráty či zapomenutí
Jak získat nové zabezpečovací prvky v případě ztráty či zapomenutí

Jak získat nové zabezpečovací prvky v případě ztráty či zapomenutí

ING Bank pomáhá svým klientůmZažili jste ten pocit, kdy sedíte u počítače, potřebujete něco řešit v internetovém bankovnictví, hypnotizujete dvě prázdná políčka na obrazovce a ne a ne si vzpomenout na klientské číslo a heslo? Pokud ne, patříte mezi šťastlivce se skvělou pamětí a osobními věcmi v takovém pořádku, že se vám to prostě ani přihodit nemůže. Pro zbývající skupinu přinášíme návod, jak z této nepříjemné situace ven. Možností je hned několik a ve všech případech si budete muset na nové přihlašovací údaje pár dnů počkat. Je to v zájmu bezpečnosti vašeho účtu a vašich peněz.

Pokud ztratíte či zapomenete všechny zabezpečovací prvky, máte následující možnosti

  • Zavolejte na bezplatnou telefonní linku 800 159 159. Po ověření 5 údajů ze smlouvy, kterou máte uzavřenou s ING Bank, vám pošleme klientské číslo buď poštou na kontaktní adresu uvedenou ve smlouvě, nebo e-mailem na adresu, kterou máme uvedenou v systému. PIN, heslo a bezpečnostní kód lze odeslat z bezpečnostních důvodů pouze poštou a do vlastních rukou. Obdržíte je nejpozději do 5 pracovních dnů.
  • Navštivte pobočku ING Bank v Praze. Klientské číslo vám pracovníci pobočky dají přímo na místě a zároveň zadají i vygenerování nového PINu, hesla a bezpečnostního kódu. Ty obdržíte poštou nejpozději do 5 pracovních dnů.
  • Navštivte ING Kiosek. Pokud máte v blízkosti bydliště ING Kiosek, můžete zde společně s naším pracovníkem zažádat o zaslání všech zabezpečovacích prvků. Ty vám přijdou poštou do 5 pracovních dnů.

Pojďme si pro přehlednost zrekapitulovat zabezpečovací prvky a jejich kombinace pro komunikaci s ING Bank

  • Při telefonickém kontaktu s bankou po vás bude operátor vždy požadovat klientské číslo a PIN.
  • Do internetového bankovnictví ING Bank se dostanete pomocí kombinace klientského čísla a hesla.
  • Pokud máte bezpečnostní kód a aktivovanou službu autorizačního mobilního telefonu a zapomenuté heslo, můžete si ho restartovat sami na našich webových stránkách. Jak na to? Budete potřebovat bezpečnostní kód (20 numerických znaků) a zavedený autorizační telefon. Bezpečnostní kód vám zašleme vždy na vyžádání. Zvolte „Zapomněl jsem heslo“, zadejte své klientské číslo a datum narození a údaje potvrďte. Následně vyplňte 4 pozice z bezpečnostního kódu, vytvořte nové heslo a potvrďte je ověřovacím kódem, který vám přijde na uvedený autorizační telefon.
    Autorizační telefon si nastavíte snadno v internetovém bankovnictví v sekci Nastavení -> Kontaktní údaje -> Autorizační mobilní telefon. Jde o důležitý zabezpečovací prvek a rozhodně doporučujeme zvážit jeho aktivaci.
Hodnocení: 9/10
Hlasovalo: 27
Hlasovat:
Tisknout článek