Zpravodaj ING Bank

Zpravodaj ING Bank vám přináší nejnovější zprávy, zajímavosti a tipy ze světa financí.

Jak to vypadá v kontaktním centru ING? Jak to vypadá v kontaktním centru ING?
Jak to vypadá v kontaktním centru ING?

Jak to vypadá v kontaktním centru ING?

Celá řada z vás se na nás obrací s prosbou o radu či pomoc a právě kontaktní centrum ING je tím místem, které se o vše stará. Rozhodli jsme se Vám ho přiblížit, a to trochu netradiční formou – rozhovorem s naším kolegou Martinem. Zde si můžete přečíst, jak si poradil se záludnými otázkami:

V čem je práce na call centru nejzajímavější?

Práce v call centru je zajímavá hlavně neuvěřitelnou variabilitou, ať už se to týká formy dotazu, věku klienta a jeho nálady, nebo jeho ústního projevu. Každý klient je svým způsobem jedinečný, kdežto my máme naopak jediný úkol – co nejrychleji a zároveň co nejpřívětivěji pro klienta vyřešit daný dotaz nebo požadavek.

Jak dlouho už tu pracuješ a jak ti hlavně v začátcích pomáhali ostatní?

Do ING Bank jsem nastoupil v listopadu roku 2016. Měsíc mi trvalo školení, takže ostrý start mne čekal na začátku prosince minulého roku. Když na vše vzpomínám, pamatuji si, jak jsem poprvé viděl naše interní systémy a říkal si, že tohle se v životě nemohu naučit. Dnes vše dělám automaticky a nad většinou věcí v práci už ani nepřemýšlím. A je to právě zásluha mých kolegů, kteří byli v mých začátcích naprosto úžasní, vždy maximálně vstřícní a nápomocní a to samé mohu říci i o ostatních z ING, se kterými jsem se doposud setkal.

Dokáží tě někdy dotazy klientů překvapit?

Samozřejmě, dá se říci, že člověka něco překvapí každý den. Ale většinou to jsou překvapení příjemná a vtipná. Mezi nejzajímavější dotazy nelze zařadit pouze jeden, protože jich za tu dobu bylo opravdu hodně, ale zmínil bych například stížnost klienta, který chtěl zrušit ING Konto proto, že má ve svém klientském čísle 666, nebo situaci, kdy jsem byl v rámci rotace pozic na pobočce v Quadriu a klient si přede mnou házel mincí, jestli má investovat do podílových fondů. Nakonec zainvestoval okolo 200 000,- Kč.

Zároveň s prací v ING také studuješ, kolik hodin týdně pracuješ a jak vše stíháš?

Během školy to bývá okolo 80–120 hodin měsíčně. Upřímně řečeno, samotného mě až překvapuje, jak se vše dá stihnout, takže na tuhle otázku nejde odpovědět úplně objektivně. Vše je to ale o dobrém time managementu a o tom, co je pro člověka prioritní. Když si člověk dobře naplánuje celý den, je schopen stihnout školu, práci, mimoškolní přednášku a ještě k tomu i nějakou zábavu nebo sport.

S Martinem i dalšími telebankéři se můžete spojit na bezplatné telefonní lince: 800 159 159, e-mailem: klient@ing.cz i kontaktním formulářem.

Provozní doba kontaktního centra je: Pondělí - pátek 7:00 - 22:00, víkendy a svátky 9:00 - 21:00

Hodnocení: 9/10
Hlasovalo: 14
Hlasovat:
Tisknout článek