ING Konto obslouží klienti nově i z mobilu

ING Bank představuje novou mobilní aplikaci pro vyšší efektivitu a dostupnost správy ING Konta a ING Fondů. S ING Mobilním bankovnictvím může klient v kterémkoliv okamžiku získat přehled o vývoji svých investic přímo na displeji svého telefonu či tabletu. Aplikace je určena pro mobilní zařízení s operačním systémem iOS (např. iPhone a iPad) a klienti ji získají pod názvem ING Bank CZ prostřednictvím App Store nebo na stránkách www.ingbank.cz/mobilni-bankovnictvi/.

"Mobilní bankovnictví se pomalu, ale jistě stává standardem většiny bankovních domů. Fenomén on-line komunikace a snadné dostupnosti informací jsme nemohli opomenout ani v ING Bank, proto přinášíme svým klientům komfortní nástroj, díky němuž budou mít přístup ke svým financím a důležitým informacím o naší bance kdykoliv a kdekoliv," komentuje Libor Vaníček, ředitel retailového bankovnictví ING Bank.

Kromě snadné obsluhy spořicího účtu ING Konto si zájemce může prostřednictvím ING Mobilního bankovnictví zřídit i Zvýhodněný vklad nebo uskutečnit nákup ING Fondů. To vše stejně intuitivně a rychle jako v internetovém bankovnictví. Pokud je spokojeným klientem ING Konta, může ho prostřednictvím aplikace doporučit svému známému a získat tak zajímavý bonus.

Doplňkovými službami, které klienti jistě ocení, jsou kontakty na obchodní místa ING Bank, základní informace o produktech nebo odpovědi na často kladené otázky. Pro ty, kdo hledanou odpověď nenajdou, je připraven formulář "Napište nám". Aplikace obsahuje "Demo", díky němuž se uživatel snadno seznámí se všemi funkcemi ING Mobilního bankovnictví.