ING Bank spouští novou kampaň, ve které se spořením poradí loutková veverka, lev a ježek

Spořicí účet ING KontoHlavní sdělení nové kampaně ING Bank vyjadřuje její motto „Peníze na správném místě“ a ukazuje tak, že spoření nepatří na běžný účet, ale na spořicí účet ING Konto. Kampaň odstartuje 17. ledna a bude k vidění v televizi, tisku, na internetu a prostřednictvím citylightů i v ulicích měst. O výhodách spořicího účtu budou veřejnost přesvědčovat loutky staré známé spořivé veverky, symbolického štědrého lva a trochu nešťastného a zmateného ježka, které pocházejí z dílny výtvarníka Filipa Pošívače.

Spot byl natočen náročnou animační technikou frame by frame, kdy se každé okénko fotí zvlášť a všechna dohromady potom vytvářejí dojem plynulého pohybu. Natočit půlminutový spot touto metodou chce tedy čas. Pro třicet vteřin záznamu bylo potřeba naaranžovat stovky samostatných záběrů a šesti natáčecím dnům předcházelo několik týdnů zkoušek, výroby kostýmů a loutek. Například natočení dvouvteřinového záběru lva, který sype oříšky, trvalo osm hodin. Loutky pro reklamní spot vytvořil výtvarník Filip Pošívač, jeho režie se ujal Jan Balej. Ten za sebe a svůj tým k natáčení říká: „Bylo pro nás potěšením pracovat v tak skvělém a profesionálním týmu a přitom dostat velký prostor pro vlastní tvůrčí názor.“ Spot doprovází hlas známého herce Miroslava Táborského. Námět a kreativní ztvárnění je dílem reklamní agentury Momentum.

„Výběr hlavních postav není náhodný. Šetřivá veverka je s ING Bank a spořením spojována od minulé kampaně a zanechala výraznou stopu, které jsme chtěli využít a navázat na ni. Lev se jako další postava sám nabízel – jde o symbol celé skupiny ING, vyjadřující sílu a stabilitu a ve spotu ING reprezentuje,“ říká ke konceptu kampaně Robert Chmelař, ředitel marketingu a komunikace ING Bank. „Ježkovi zůstala trochu nevděčná pozice nezkušeného střadatele. Má snahu spořit, ale neumí to a spoří na špatném místě, takže se mu nastřádaná jablíčka kazí. Cílem kampaně je ukázat, že důležité je nejenom spoření samotné, ale i to, kde spoříte, tedy mít peníze na správném místě,“ dodává Chmelař.

Reklamní kampaň začne 17. ledna spoty v komerčních televizích, společně s printovou inzercí ve vybraných denících, týdenících i měsíčnících a na internetu. Veřejnost se s loutkovými postavami zvířátek setká i v rámci outdoorové kampaně ve formě citylightů ve městech, kde má ING Bank zastoupení, a podpoří ji i POS materiály na pobočce a v ING Kioscích.