Slavíme 25. výročí. Soutěžte

ING Bank razantně mění koncept komunikace. ING je „jinou“ bankou

Praha, 6. června 2018 – ING Bank v České republice představuje nový komunikační koncept, který banku představuje jako ideálního partnera pro život a práci s financemi. Takový partner ví, že život jeho klientů není perfektní, ale plný malých nedokonalostí. Na podobné momenty nová kampaň odlehčenou a provokativní formou poukazuje. Její hlavní motto zní: „Zkuste z úspor získat maximum.“

Komunikační kampaň vtipnou formou představuje produkty ING Bank, které klientům umožňují zhodnocovat jejich finance – ING Konto, které je momentálně nabízeno s 2% úrokem p.a. na tři měsíce a ING Podílové fondy, které je možné jednoduše založit i spravovat on-line bez nutnosti návštěvy pobočky a s nulovými poplatky u základní nabídky.

Nová reklamní kampaň se na televizních stanicích objeví ve třech vlnách, které odstartují v červnu a budou opakovaně nasazeny v průběhu dalších měsíců 2018.

„Pro klienty už nechceme být ‚jen‘ bankou. Chceme být jiní. Proto jsme se rozhodli pro koncept, který svým kreativním zpracováním vystupuje z řady. Koncept humornou formou zachycuje typické momenty ze života, okořeněné nadsázkou, se kterou se Češi snadno ztotožní. Věříme, že nový koncept na české zákazníky zapůsobí,“ říká Nik van Dam, ředitel marketingu ING Bank ČR. „Naše kampaň si mimo jiné také klade za cíl podpořit lidi pro správná finanční rozhodnutí v jejich každodenním životě,“ doplňuje van Dam.

Červnovou reklamu ve formě 20vteřinového spotu bude možné vidět na obrazovkách televizních stanic skupin Nova a Prima. O kreativní zpracování se postarala divize McQUEEN agentury McCann Prague, která se stala vítězem kreativního tendru na začátku roku 2018., Produkci realizovala Armada Films a spoty režíroval Robert Nylund.

Tvůrci konceptu kreativního týmu, tvořeného Razvanem Capanescu a Jiřím Horutem, ke kampani dodávají: „Nestává se často, abyste v klientovi našli partnera, který je otevřený novým věcem jako ING. Tato kampaň je zatím jen warm-up a my se těšíme na její pokračování, které plánujeme.“

Kampaň bude kromě TV také prezentována na OOH plochách, konkrétně na 28 bigboardech po celé České republice. V rámci digitálních médií pak dojde k razantní změně strategie. Nový koncept, aplikovaný na web, sociální sítě i bannerové kampaně, bude fungovat jako dynamický ekosystém, který je vzájemně více provázaný.

 

Odkaz na reklamu

https://www.youtube.com/watch?v=v5k3Wz2vA9Q&feature=youtu.be