Slavíme 25. výročí. Soutěžte

ING Bank ČR přivedla do svého týmu tři nové posily. Do křesla CIO usedl v květnu Klaus Weiβ, který přešel z Pentasys AG v Mnichově. V červnu byl na pozici CMO jmenován Stefan Razvan Radu, který dosud řídil strategii maloobchodu v Rumunsku a na pozici Head of Marketing & Digital Channels nastoupil bývalý marketingový manažer ING Bank v Nizozemí Nik Van Dam.

Klaus Weiβ (50) nastoupil v květnu na pozici Chief Information Officer ING Bank ČR, kde nyní vede a řídí IT oddělení. Je odpovědný za tvorbu lokální IT strategie v souladu s obchodní strategií, včetně nastavení všech norem, kritérií a podmínek. Vede špičkovou a efektivní organizaci IT, schopnou zvládnout narůstající spletitost i množství nabízených produktů a poskytující vysoce kvalitní, aktivní nabídku služeb. Weiβ předtím pracoval jako manažer obchodní jednotky „Finanční služby“ v Pentasys AG v Mnichově. Vystudoval počítačové vědy na Technické univerzitě v Mnichově. Je ženatý a má tři děti. Ve volném čase rád sportuje – baví ho horská cyklistika, bruslení a běh na lyžích.

Novým ředitelem marketingu na pozici Chief Marketing Officer ING Bank ČR se 1. června stal Stefan Razvan Radu (41). Radu do té doby řídil strategii pro maloobchod a vývoj produktů pro ING Bank v Bukurešti. Nyní řídí a koordinuje marketing a komunikaci společnosti. Vytváří marketingovou strategii a branding ING ČR, které musí být v souladu s globálním postavením ING Bank. Dohlíží na veškeré oblasti marketingu, jako jsou průzkum trhu, produktový a brand management, korporátní komunikace a CSR aktivity. Je absolventem ekonomických věd na univerzitě Titu Maiorescu v Bukurešti. Je ženatý, má dceru a ve volných chvílích rád běhá či sleduje filmy.

Na pozici Head of Marketing & Digital Channels ING Bank ČR byl v červnu jmenován Nik Van Dam (38). Van Dam pracuje v ING Bank již od roku 2007. Před svým nástupem do čela marketingu v České republice pracoval jako marketingový manažer pro ING Bank v Nizozemí. Van Dam má nyní na starost rozvoj a plnění komplexního marketingového plánu produktů, který podporuje strategický plán společnosti ING Bank. Soustředí se na uplatňování strategie segmentace trhu, jež umožňuje jasně definovat okruhy spotřebitelů s cílem sledovat jejich potřeby a snažit se je naplňovat. Je odpovědný za mobilní a digitální prodej. Vystudoval magisterský obor podnikové informační systémy na Univerzitě v Amsterdamu. Je šťastně ženatý a má dvě dcery. Za dobrodružstvím rád cestuje do exotických destinací, kde poznává nové kultury a místní kulinářství.